گیلان- مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: به همت ادارات اوقاف سراسر استان از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه گیلان راه اندازی شده است.

راه اندازی ۱۳ کارگاه تولید ماسک توسط اوقاف گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اوقاف گیلان؛ حجت الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: به همت ادارات اوقاف سراسر استان از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۳هزار و  ۴۶ بسته سلامتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده، ماسک و ژل ضدعفونی کننده در مناطق محروم استان توزیع شده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: برای تهیه این اقلام بهداشتی ۵۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از محل موقوفات و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

وی افزود: به همت ادارات اوقاف سراسر استان از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه گیلان راه اندازی شده است.

علیزاده گفت: این کارگاه‌های تولید ماسک در شهرستان‌های آستارا، رودسر، رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، لنگرود و آستانه اشرفیه واقع شده‌اند.

وی تصریح کرد: با بسیج خدام افتخاری و به بهره گیری از ظرفیت خیرین از ابتدای شیوع کرونا در گیلان ۱۰۵ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ۹۰ میلیون تومان تولید و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف گیلان اظهار کرد: تولید ماسک در بقاع متبرکه و توزیع در مناطق محروم و بیمارستان‌ها تا از بین رفتن اپیدمی کرونا ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام علیزاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز دو هزار و  ۸۲۲ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالا بسته های معیشتی و ارزاق بین نیازمندان توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.