مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:طی ۴۸ ساعت گذشته به ۵۲۵ نفر از حادثه‌دیدگان سیلاب در این استان توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شده است.

امدادرسانی هلال‌احمر به ۵۲۵ حادثه‌دیده سیلاب در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی احمدی افزود: در پی ورورد سامانه بارشی و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از مناطق استان طی دو روز گذشته شهرستان‌های جوین، جغتای، قوچان، سبزوار، تربت حیدریه، مشهد، خواف، نیشابور، تایباد و تربت جام درگیر سیلاب شده‌اند.

وی با اشاره به این که طی این مدت ۵۵۰ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد به ۵۲۵نفر امدادرسانی شده است افزود: این شمار در قالب ۱۴۶ خانوار توسط نیروهای هلال‌احمر استان امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان این که تا کنون فوت دو تن در عملیات‌های هلال احمر در شهرستان‌های خواف و رشتخوار ثبت شده است افزود: همچنین یک نوجوان در شهرستان خواف در سیلاب مفقود شده که عملیات جست و جوی وی همچنان از دیروز ظهر ادامه دارد.

احمدی افزود: طی این مدت تخلیه آب از ۹۷ باب منزل با اعزام ۴۱ تیم به ظرفیت ۱۶۲ نفر و اسکان اضطراری ۴۴ خانوار به تعداد ۱۱۱ نفر افراد آسیب دیده روستای بهانگر که در حسینه و مسجد روستای مهر اسکان داده شده‌اند از دیگر خدمات نیروهای هلال احمر بوده است.

وی ادامه داد: طی این مدت جیره‌های غذایی ۷۲ ساعته به تعداد ۵۱ بسته، ۳۰۰ پرس غذای گرم، ۹۲ تخته پتو، دو تخته موکت و دیگر اقلام از جمله والور و فانوس در بین حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.