فرماندار مشهد گفت: با توجه به تهیه ۲۵۰ هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)، آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و شهرداری، جامعه کارگری نیز به عنوان اقشار آسیب پذیر برای این منظور در نظر گرفته شده است.

جامعه کارگری مشهد به عنوان قشر آسیب پذیر بسته معیشتی دریافت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، سید محمدرضا هاشمی در جلسه کمیسیون کار وکارگری شهرستان مشهد که به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر و با محوریت بررسی تبعات شیوع ویروس کرونا بر جامعه کارگری برگزار شد، ضمن اشاره به شعار سال جدید با عنوان «جهش تولید» اظهار کرد: جامعه عزیز کارگری نقش اساسی را در تحقق شعار «جهش تولید» بر عهده دارند.

فرماندار مشهد با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های کارگری به منظور حفظ سلامت این قشر عزیز، خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه، با تشکیل ۶ کمیته تخصصی مرتبط باویروس کرونا از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مشهد از ۱۰۰ واحد کارگاهی بالای ۱۰۰ نفر، بازدیدهای لازم مبنی بر رعایت موارد اشاره شده صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به تهیه ۲۵۰ هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)، آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و شهرداری، جامعه کارگری نیز به عنوان اقشار آسیب پذیر برای این منظور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.