در ایام ولادت حضرت مهدی(عج)، تعدادی از خادمیاران رضوی با مراجعه به فروشگاه‌های مواد غذایی در حاشیه شهر مشهد، بدهی جمعی از خانواده‌های کم برخوردار را پرداخت کردند.

تسویه بدهی نیازمندان حاشیه شهر مشهد به فروشگاه های مواد غذایی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی گفت: با همکاری خادمیاران این آستان مقدس، به فروشگاه‌های مواد غذایی مراجعه و بدهی دفتری افرادی که مدت زیادی نسبت به تسویه حساب خود مراجعه نکرده بودند، تا سقف ۲۰۰ هزار تومان تسویه شد.

امین بهنام اضافه کرد: این حرکت از روز ولادت با برکت حضرت صاحب الزمان(عج) با ساماندهی دو تیم از خادمیاران رضوی در حاشیه شهر مشهد آغاز شده و تا امروز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

بهنام همچنین ابراز کرد: جستجوی برای یافتن این بدهی‎ها توسط نیروهای این دو گروه از سمت محله محروم شهید رجایی شروع شده و همه مناطق حاشیه شهر تحت پوشش این برنامه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: معمولا خانواده‌های بی‌سرپرست، دارای فرزندان معلول و بیمار، خانواده‌های بیکار و ... در اولویت برخورداری از این طرح هستند؛ در ضمن، پس از تسویه حساب‌ها، با برقراری تماس تلفنی، این خانواده‌ها از پرداخت بدهی‌هایشان توسط آستان قدس رضوی مطلع شدند.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.