«تام هنکس» پس از گذراندن دوره نقاهت ابتلا به ویروس کرونا، به عنوان مجری میهمان از خانه اش برنامه «شوی زنده تلویزیونی شنبه شب» را اجرا کرد.

«تام هنکس» از خانه، مجری یک برنامه تلویزیونی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، برنامه تلویزیونی «شوی زنده شنبه شب» که پس از شیوع ویروس کرونا برای مدتی تعطیل شده بود در اولین اپیزود جدید خود با حضور «تام هنکس» به عنوان مجری میزبان همراه شد و این بازیگر برنده اسکار از آشپزخانه خانه اش به اجرای برنامه پرداخت. 

این اولین بار در تاریخ ۴۵ ساله «شوی زنده شنبه شب» است که این برنامه تلویزونی از محلی غیر از استودیو اصلی آن به روی آنتن میرود. آخرین بار در تاریخ ۷ مارس (بیش از یک ماه پیش) بود که این برنامه تلویزیونی به صورت معمول در "استودیو ۸H" در راکفلرسنتر اجرا شده بود و پس از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود. 

در این شوی زنده تلویزیونی تمامی ۱۷ میهمان اصلی برنامه از خانه اشان و در قرنظینه با استفاده از تماس ویدئویی به اجرای برنامه پرداختند. 

«تام هنکس» ۶۳ ساله در حالی در این برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت از شبکه NBC حاضر شد که در تاریخ ۱۱ مارس از مثبت شدن تست کرونای خودش و همسرش «ریتا ویلسون» در استرالیا خبر داده بود، پس از گذراندن دو هفته قرنطینه به آمریکا بازگشت. او برای بازی در فیلم جدیدی درباره الویس پریسلی به کارگردانی «باز لورمن» در استرالیا به سر می‌برد که با بروز علایمی چون احساس خستگی، بدن درد و تب، مشخص شد که به ویروس کرونا مبتلا شده است. 

کشور آمریکا هم  اکنون در رتبه نخست بیشترین مورد ابتلا و قربانیان مربوط به ویروس کرونا در جهان قرار دارد. 

انتهای پیام 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.