مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش‌های دو روز گذشته، همچنان دو جاده فرعی و ۱۵ راه روستایی در ۹ شهرستان استان مسدود است.

مسدود بودن تعدادی از راه های فرعی و روستایی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری افزود: با بازگشایی دو جاده اصلی رشتخوار - تربت‌حیدریه حد فاصل ملک‌آباد و سه‌ راهی جنگل و تایباد – باخرز، در حال حاضر هیچ راه اصلی در خراسان رضوی  به دلیل سیلاب مسدود نیست. 

وی ادامه داد: جاده‌های نقاب - سه راهی رامشین و نقاب - سه راهی انداده تنها جاده‌های فرعی مسدود در خراسان رضوی هستند که در حوزه شهرستان جوین قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: راه روستایی دستوران - منیدر در شهرستان جغتای، مسیرهای روستایی چنار - حسین آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در فریمان و جاده های دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و مسیر کبکان - خادمانلو - امام قلی در شهرستان درگز از جمله راه های روستایی مسدود در استان هستند.

نصری افزود: مسیر روستایی عبدل آباد - همایی در نیشابور، جاده روستایی آبروان به صفی آباد شهرستان اسفراین در حوزه شهرستان خوشاب، راه های عمارت - دیزادیز، امام وردی خان - یادگار و دوغایی در شهرستان قوچان،  چهارده - رزاق در خواف و راه روستایی منج - دشتاب در حوزه شهرستان باخرز نیز به دلیل وقوع سیلاب و بارش‌های شدید همچنان مسدود هستند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش‌ها که از روز شنبه در استان آغاز شده به صورت پر حجم تا فردا سه‌شنبه ادامه دارد و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.