بخشدار بخش مرکزی تربت حیدریه گفت: در پی بارش باران امروز و سرریز شدن یک بند، حجم عظیمی از آب وارد یکی از کوره‌های آجرپزی واقع در اطراف روستای سیوکی شد که موجب فروریختن کوره ۱۳ متری آجرپزی و وارد آمدن خسارت زیادی به آن شد.

باران و سیل کوره آجرپزی ۱۳ متری را در تربت حیدریه تخریب کرد

به گزارش قدس آنلاین، حسن قربانی با اشاره به خسارات سیل به منطقه تربت حیدریه اظهار کرد: باران سهمگین امروز به مزارع، چاه‌ها، منازل، تاسیسات و جاده‌های بخش مرکزی خسارات زیادی وارد آورد.

بخشدار بخش مرکزی تربت حیدریه ادامه داد: در پی بارش امروز و سرریز شدن یک بند، حجم عظیمی از آب وارد یکی از کوره‌های آجرپزی واقع در اطراف روستای سیوکی شد که موجب فروریختن کوره ۱۳ متری آجر پزی و وارد آمدن خسارت زیادی به آن شد.

وی با اشاره به خسارت سیل و تگرگ به محصولات کشاورزی روستای تجرود، از پر شدن‌ بند خاکی‌ باغمیان نیز خبر داد و گفت: اگر بارندگی به همین شدت ادامه یابد، امکان تخریب آن زیاد است.

قربانی با اشاره به مشکل شدن تردد اهالی روستای قندشتن به دنبال جاری شدن سیل در مسیر آبنمای جاده روستایی، افزود: در مسیر تربت حیدریه به سیوکی در چندین نقطه جاده توسط سیل مسدود شد که با اعزام لودر بازگشایی شد.

منبع:

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.