استاندار خراسان رضوی گفت: با موسسات مالی و اعتباری و بانک‌هایی که اطلاعات بانکی خود را در اختیار شورای هماهنگی بانک‌ها قرار ندهند برخورد می‌شود.

هشدار استاندار خراسان رضوی به بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان افزود: به تمام بانک‌ها و موسسات مالی فرصت یک ماهه داده می‌شود که اطلاعات خود را در اختیار این شورا قرار دهند در غیر این صورت بر اساس تصمیمات ستاد تدبیر استان با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران بانک‌هایی که همکاری خوبی با بخش اقتصاد استان داشته باشند، تشویق خواهند شد.

وی گفت: در سال جاری‌ ۲۰۰ طرح اقتصادی در برنامه استان قرار دارد که باید به نتیجه برسد.  

رزم حسینی افزود: امسال علاوه بر تلاش برای اجرای این طرح‌ها، باید با سهولت بیشتری به واحدهای کوچک، تسهیلات ارائه شود.

وی ادامه داد: دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیران بانکی استان باید بسته‌های تشویقی یا کمک‌های حمایتی را که از سوی دولت برای کسب و کارهای خرد پیش‌بینی شده است پیگیری کنند تا خسارت ویروس کرونا بر اقتصاد استان کاهش یابد.

وی گفت: با توجه به افزایش حضور مردم در سطح شهر، باید دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی شعب بانک‌ها رعایت شود تا آغاز فعالیت کسب و کارها، باعث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در استان نشود.

رزم حسینی بر لزوم پیش‌بینی تمهیدات لازم در شرایط پساکرونا تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه اقتصاد خراسان رضوی بر پایه بخش خصوصی بنا شده است، خسارت‌های شیوع ویروس کرونا در این استان بیشتر از استان‌های دیگر خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته از تعطیلی ۳۹۲ واحد صنعتی، کشاورزی و اقتصادی در استان خراسان رضوی جلوگیری شد که اقدام بزرگی در سال رونق تولید محسوب می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.