۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: 700606

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ۳۴۸واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمپ شد.

پلمپ ۳۴۸واحد صنفی متخلف در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان نیشابور و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در بین شهروندان، طرح بازدید و نظارت واحدهای صنفی متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان در حال اجرا است.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحدهای صنفی  شهر نیشابور و شهرهای اقماری بازدید می کنند .

این مقام انتظامی با اشاره به بازدید از 2هزار و یک واحد صنفی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: در این خصوص به تعداد 1168واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعملهای صادر شده تذکر ،تعداد 384 مورد تعهد اخذ، 330مورد اخطار پلمپ صادر و 348واحد صنفی نیز به دلیل بی توجهی به تذکرات و اخطارهای داده شده پلمپ شده اند.

سرهنگ دهقانپور ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان خصوصا اصناف و بازاریان با پلیس اظهار داشت: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

منبع: صداو سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.