۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد خبر: 700612

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جوین گفت: برآورد اولیه ما از بارندگی‌های اخیر، خسارت ۲۵ میلیارد ریالی به جاده‌ها و پل‌های روستایی این شهرستان است.

خسارت ۲۵ میلیاردی  سیل به جاده‌های جوین

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر سمیعی زاده در رابطه با آخرین وضعیت جاده‌های این شهرستان با اظهار اینکه در مسیر روستای برغمد به جغتای دو دهنه پل جاده تخریب شده و دستک سه دهنه پل پنج متری توسط آب تخریب شده و امکان تخریب آنها وجود دارد، گفت: در مسیر سه راهی روستای رامشین دستک پل سه متری توسط آب تخریب و پل در حال واژگونی و جاده مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه در محور نقاب به سمت سه راه انداده دستک دو پل تخریب شده و چهار دستگاه لوله برای جلوگیری از آبگرفتگی منازل مردم شکافتیم تا آب از مسیر جاده عبور کند و به زودی این مسیرها تعمیر خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوین با تشکر و قدردانی از فرماندار جوین برای مدیریت بحران در منطقه افزود: برآورد اولیه ما خسارت ۲۵ میلیارد ریالی به جاده‌ها و پل‌های روستایی شهرستان جوین است.

وی با اشاره به اینکه در مسیرهایی که راه مسدود شده با تیغ زنی کنار جاده برخی مسیرها باز شده و امکان تردد با احتیاط و سرعت مطمئنه فراهم شده است، بیان کرد: ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی شهرستان جوین به علت جاری شدن سیلاب‌ها آسیب دیده است.

سمیعی زاده با اشاره به مسدود بودن جاده سه راهی رامشین و جاده کارخانه اسید سیتریک، اضافه کرد: محور برغمد به جغتای به علت آب بردگی قسمتی از جاده مشغول عملیات راهداری و ایمن سازی هستند و در محور روستای زورآباد از کنار پل که آماده سازی شده رانندگان با سرعت مطمئنه می‌توانند تردد کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.