کره شمالی می گوید هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور وجود ندارد و سفر رفت و برگشت از چین و روسیه به کره‌شمالی از اوایل سال جاری میلادی متوقف شده است.

نشست مجمع عالی خلق کره شمالی بدون حضور اون

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری کیودو، در حالی که مذاکرات اتمی کره شمالی با آمریکا متوقف شده، ناظران مشتاقند بدانند که پیونگ‌یانگ در این جلسه مجمع عالی خلق چه نوع سیاست دیپلماتیکی را اتخاد کرده است.

اگرچه قرار بود این جلسه روز جمعه برگزار شود، اما به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این جلسه شرکت نداشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، پیش از این جلسه مجمع عالی خلق، کره‌شمالی در نشست مهم روز شنبه حزب حاکم به ریاست کیم جونگ اون تصمیم گرفت تا اقدامات دولتی کامل‌تر و دقیق‌تری را در مبارزه با ویروس کرونا اتخاذ کند.

کره شمالی مدعی است که هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور وجود ندارد و سفر رفت و برگشت از چین و روسیه به کره‌شمالی از اوایل سال جاری میلادی متوقف شده است.

روزنامه رودونگ سینمون در شماره روز دوشنبه خود تصاویری را منتشر کرد که صدها قانون‌گذار را نشان می‌داد که بدون داشتن ماسک و در فاصله نزدیک به هم در این جلسه نشسته بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.