یزد - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، از ابتلای بیش از ٥٠ نفر از نیروهای بهداشتی و درمانی یزد به کرونا خبر داد.

ابتلای ۵۰ نفر از کادر بهداشت و درمان یزد به کرونا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد ، ابراهیم سلمانی با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم بهداشتی و درمانی استان اظهارداشت: متاسفانه تاکنون ٥٦ نفر به طور قطع به کووید ١٩ مبتلا شده اند و براساس نتیجه آزمایش یا سی تی، ابتلای ١٢ نفر از نیروهای بهداشتی و ٤٤ نفر از کادر درمان به بیماری کرونا قطعی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: هم چنین ابتلای١١٢ مورد نیز به کرونا، در بین نیروهای بهداشتی و درمانی مشکوک اعلام شده است.

سلمانی افزود: بخش های اورژانس، عفونی، آی سی یو، مرکز خدمات جامع سلامت و نمونه گیران گروه مبارزه با بیماری ها، محل اشتغال کادر مبتلا به بیماری کرونا ویروس است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، سه هزار و ٣٣١ نفر از کادر درمان و هزار و ٤٢٩ نفر از نیروهای بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی استان، برای ریشه کنی کرونا، کمر همت بسته اند.

سلمانی اظهار داشت: این افراد برای نجات جان همنوعان خود به کرونا مبتلا شده اند و امیدواریم مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه به نیروهای بهداشتی و درمانی در ریشه کنی کرونا کمک کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.