همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ویروس کرونا میزان ورود خودروها به استان همدان را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۷درصد و تردد خودروها درمحورهای خروجی را ۸۰درصد کاهش داد.

تردد خودروها در محورهای خروجی استان همدان کاهش داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهدری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی و مقابله با کرونا اقداماتی را انجام شده ، اظهار کرد: در این ایام محدودیت‌هایی در سرویس‌های مسافربری برون شهری اعمال شد و تا حد امکان مسافران در اتوبوس‌‎ها با فاصله از یکدیگر قرار گرفتند.

پناهنده گفت : شرکت‌های مسافربری مکلف شدند بین مسافران ماسک و دستکش توزیع کنند و بسته‌های تغذیه به صورت استریل و دربسته در اختیار مسافران قرار بگیرد.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که فروش بلیت ناوگان حمل و نقل برون شهری از یکم خردادماه کاملاً اینترنتی باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ا زضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها در ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: تلاش بر این بود که مردم با امنیت خاطر بیشتری سوار اتوبوس شوند.

پناهنده افزود: خودروهای سواری بین‌راهی نیز در این ایام ضدعفونی شدند و تصمیم بر این شد که در صندلی عقب، دو نفر سوار شوند.

وی همچنین تصریح کرد: در جابجایی کالا نیز دستورالعمل‌ها و اصول بهداشتی رعایت شد و شرکت‌ها، باربری را به گونه‌ای انجام دادند که از تجمع رانندگان خودداری به عمل آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت : ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در راهدارخانه‌های عمومی استان همدان توزیع شد، و فاصله‌گذاری بین راهداران برای ایمنی و سلامت این افراد، مورد تأکید بررسی قرار گرفت.

پناهنده گفت: نظارت بر مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین راهی استان همدان با وجود اینکه وضعیت تحت کنترل است اما این کنترل قطعی نیست و از مردم می‌خواهیم تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.