همدان - مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه معاون مهندسی و ساخت اداره کل از روند اجرای پروژه چهارخطه نمودن محور کبودرآهنگ – قیدار بازدیدکرد.

لزوم تسریع اجرای پروژه چهارخطه کردن محور کبودرآهنگ به قیدار

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسا زی استان همدان، داریوش حسینی در این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات و هم اندیشی با عوامل اجرایی و مشاور بر لزوم تسریع در روند اجرایی این پروژه اظهارکرد : تمامی تمهیدات لازم برای زیر بار ترافیک بردن حداقل ۱۲ کیلومتر از محور مذکور تا هفته دولت امسال به کار گرفته شود.

حسینی بیان کرد: چهارخطه کردن محور کبودرآهنگ – قیدار به طول کلی ۱۶۰ کیلومتر با هدف افزایش ایمنی و کاهش هزینه های حمل و نقل ما بین استان های زنجان و همدان از سال ۸۹ شروع شده است.

وی گفت: ۵۷ کیلومتر از این پروژه در حوزه استحفاظی استان همدان واقع شده است که تا کنون ۲۴ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده و ۱۸ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان ضمن ابراز امیدواری افزود : از این ۱۸ کیلومتر در دست اجرا ۱۲ کیلومتر آ ن شامل ۵.۵ کیلومتر کنارگذر و ۶.۵ کیلومتر از مسیر اصلی درسال جاری با پیگیری ها و تلاش و همت پیمانکاران شاغل در این محور به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.