مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن فراخوان اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن خواست تا در اجرای این طرح ملی مشارکت نمایند.

اعلام فراخوان مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی خراسان رضوی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

 به گزارش قدس آنلاین، قدرت الله ابک با بیان این مطلب گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درسال جهش تولید و پیرو دستورات ریاست محترم جمهوری پیرامون تولید مسکن و کمک به اقشار نیازمند حمایت در این حوزه ، وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی) در نظر دارد از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه های بخش مسکن استفاده نموده و با ایجاد هم افزایی بین بخش های مختلف، ضمن کمک به رونق کسب و کار بخش خصوصی، برنامه های بخش مسکن را اجرایی نماید. 

وی افزود: بر همین اساس از کلیه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مالک زمین در محدوده های شهرها، واحدهای مسکونی نیمه تمام و واحدهای مسکونی تکمیل شده ی آماده فروش تقاضا می شود ضمن ارائه اسناد و مدارک مربوط به ملک مورد نظر آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری در طرح اقدام ملی مسکن، به معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی اعلام نمایند. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح، وزارت راه و شهرسازی مشوق های لازم از جمله اعطای تسهیلات ساخت بدون سپرده یا تسهیلات خرید مسکن، معرفی متقاضی خرید واحدهای مسکونی و تأمین هزینه ساخت در طول اجرا توسط متقاضیان، امکان پیش فروش، بعضاً و در صورت امکان تغییر کاربری اراضی را برای مشارکت کنندگان بخش خصوصی فراهم می نماید.

وی اظهار کرد: جزئیات مشوق های مندرج در این آگهی پس از مراجعه و ارائه مدارک توسط مشارکت کنندگان بخش خصوصی به آنهااعلام خواهد شد. 

منبع: راه و شهرسازی خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.