ایلام- فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: نقش رسانه ها در دوره های سخت و بحرانی بی بدیل است.

نقش رسانه ها در دوران سخت و بحرانی قابل ستایش است

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار شاکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه های استان ایلام اظهار داشت: رسانه ها بعنوان نیروهای محرک و شتاب دهنده های پر قدرت در جامعه بازوان اصلی سپاه را تشکیل می دهند.

شاکرمی افزود: سپاه بدور از تفکرات سیاسی در تمام دوران سخت پای کار خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه هیچ خط قرمزی برای رسانه درعرصه های عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدای وجود ندارد، یادآور شد: ماهیت سپاه کمک به محرومان و مستضعفان است.

دراین نشست فرمانده سپاه استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سپاه و بسیح در بحران کرونا، ابعاد برگزاری رزمایش "کمک مومنانه"را تشریح نمود.

 سردار شاکرمی گفت: براساس این رزمایش قرار است با همت خیرین کمکهای مورد نیاز جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از بحران کرونا جمع آوری می شود. .

وی از رسانه ها خواست از طریق اطلاع رسانی گسترده زمینه تحقق منویات ودغدغه های مقام معظم رهبری را فراهم آورند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت محور رزمایش کمک های مومنانه هستند، خاطر نشان ساخت: دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی با سپاه هماهنگ باشند که در کمک‌رسانی دوگانگی صورت نگیرد.

سردار شاکرمی بیان داشت: محور رزمایش "کمک مومنانه" در استان، رده های مقاومت شامل پایگاهها و حوزه های مقاومت برادران و خواهران خواهد بود.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری برگزار می شود، تأکید کرد: بر اساس فرمان رهبر انقلاب تمامی کمکها و پویش ها بمنظور جمع آوری و توزیع در بین نیازمندان از سوی دیگر نهادها و مجموعه ها را در بر خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان گفت: براساس طرح کمک مومنانه قرار است با تشکیل ستادهایی در استانها و شهرستان با مشارکت نهادهای حمایتی، خیرین و بنیادهای کشوری ۳ میلیون  و پانصد هزار خانوار تحت پوشش وحمایت قرار گیرد.

سردار شاکرمی با اشاره به رزمایش گندزدای شهرهای استان که مختص سپاه است، یادآور شد: ۹۸۰ هزار لیتر توسط عوامل اجرای در این رزمایش مواد گندزدا به کار رفته است.

 فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد:  امیدوارم در پایان کار مبارزه با ویروس کرونا از تک تک مبتلایان کرونا و خانواده های آنان چه بیماران و چه فوت شدگان سرکشی و دلجویی شود. .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.