۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 700734

بوستان‌های شهر تهران که از ایام نوروز به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده بود، پس از چند روز بازگشایی از سه روز پیش با دستور مجدد این ستاد تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تعطیلی مجدد بوستان‌های پایتخت تا اطلاع ثانوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت شیوه استفاده شهروندان از بوستان‌های پایتخت در پی شیوع ویروس کرونا گفت: پس از روز سیزده به در (١٣ فروردین) بوستان‌های پایتخت به مدت یک هفته (تا روز جمعه ٢٢ فروردین) فعالیت خود را از سر گرفت.

او ادامه داد: طی روزهای اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مجدداً به ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران اعلام کرد که بوستان‌ها باید تعطیل شوند.

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تاکید کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بوستان‌های پایتخت از سه روز پیش (شنبه هفته جاری) مجدداً تعطیل شد و این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه دار خواهد بود.

٢٢۶٩ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تهران بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا از روز هشتم فروردین ماه با نصب پلاکاردهایی در ایام نوروز تعطیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.