فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن از آغاز رزمایش همدلی با توزیع ۳۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

آغاز رزمایش همدلی با توزیع ۳۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علیرضا جنیدی اظهار کرد: در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی روز نیمه شعبان با هدف به صحنه آوردن کمک‌های مردمی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا، رزمایش سراسری «کمک مومنانه» توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج همزمان با میلاد خجسته و نورانی امام زمان (عج) آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن ادامه داد: در همین زمینه ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توسط حوزه‌های مقاومت مالک اشتر شهرآباد و امام رضا(ع) انابد بین مستمندان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۳۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰ میلیون ریال توسط پایگاه بسیج امام محمد باقر روستای حسن‌آباد از توابع بخش شهرآباد، بیان کرد: در آستانه ماه پرفضیلت رمضان، ماه انفاق و کمک به مستمندان از تمامی خیرین و نهادهای مردم نهاد خواستاریم که پایگاه‌های بسیج را در این امر خداپسندانه یاری دهند.

جنیدی با بیان اینکه با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه هستیم تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند، عنوان کرد: تمام پایگاه‌های بسیج بردسکن در این زمینه فعال شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: در این رزمایش با همدلی و مشارکت همه‌جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه که کسب و کار خود را در بحران کرونا از دست داده‌اند، هستیم.

وی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی با کمک مردم جمع‌آوری و در قالب بسته‌های معیشتی از طریق پایگاه‌های مقاومت به افرادی که در بیماری کرونا از لحاظ معیشتی دچار مشکل شدند، اهدا می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.