مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به کاهش ۷۰ تا ۹۰ درصدی درآمد رانندگان تاکسی خطی و فرودگاهی گفت: نامه بیمه بیکاری رانندگان به معاول اول رئیس جمهور ارسال شد.

 کاهش ۷۰ تا ۹۰ درصدی درآمد رانندگان تاکسی خطی و فرودگاهی

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری فارس، در مورد آمار مسافران تاکسی اظهار داشت: تعداد مسافران از طریق پایانه‌های هوشمند مشخص شده و نسبت به هفته گذشته تعداد مسافران تاکسی بسته به محل فعالیت بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه هنوز تا رسیدن به آمار مسافران مشابه ایام عادی فاصله داریم گفت: طی دو هفته گذشته تا کنون به تدریج آمار مسافران بیشتر شده و پیش‌بینی می‌کنیم برای هفته آینده نیز روند افزایشی باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: نسبت به روزهای عادی درآمد تاکسی‌های خطی و گردشی 50 تا 70 درصد و در پایانه‌ها و فرودگاه‌ها 80 تا 90 درصد کمتر شده است.

وی در مورد آمار رانندگان تاکسی تهران که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار تاکسیران تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خویش‌فرما هستند البته این تاکسیران‌ها به دو دسته تقسیم می‌شود برخی از افراد 50 درصد حق بیمه را از یارانه دولتی استفاده می‌کنند و برخی از آنها 100 درصد حق بیمه را خودشان پرداخت می‌کنند.

قنادان در مورد بیمه بیکاری رانندگان تاکسی گفت: شهردار تهران مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داشته‌اند و امیدواریم نتایج آن به زودی محقق شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.