عصر شعر مجازی «پدر معنوی شعر ولایی» به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم محمود اکبرزاده شاعر و مداح پیشکسوت کشور به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد.

عصر شعر مجازی «پدر معنوی شعر ولایی» برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم یادبود در هفتمین روز درگذشت زنده ‌یاد محمود اکبرزاده با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و محمدعلی چمی‌گو مدیر عامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با مشارکت انجمن ادبی رضوی،  در جوار حرم مطهر رضوی برپا شد.
محمد جواد غفورزاده«شفق»، علی خوشچهره، محمد کاظم کاظمی و احمد واعظی از اساتید شاعر و ذاکر اهل بیت(ع) و همچنین رضا و کاظم اکبرزاده فرزندان شادروان محمود اکبرزاده در این محفل در مشهد مقدس حضور داشتند. غلامرضا سازگار، علی انسانی و ولی‌الله کلامی زنجانی از دیگر پیشکسوتان این عرصه نیز به‌صورت مجازی و زنده از طریق اینستاگرام در عصر شعر پدر معنوی شعر ولایی حاضر شدند.
مهمانان پیشکسوت حاضر در کنار خوانش شعر، مداحی و ذکر برخی خاطرات، درباره شخصیت و جایگاه زنده ‌یاد محمود اکبرزاده در جلسات شعر، مراسم‌های مختلف ادبی و مذهبی کشور و همچنین عرصه انقلاب اسلامی سخن گفتند.
لازم به ذکر است، دوستداران شعر آیینی به‌ویژه اعضای انجمن‌های ادبی رضوی در گوشه و کنار کشور نیز این محفل ادبی را به‌صورت مجازی از طریق صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aqart.ir دنبال کردند و یاد زنده ‌یاد محمود اکبرزاده خادم‌الرضا را گرامی‌ داشتند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.