رییس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: در راستای اقدام‌های پیشگیرانه و کنترل بیماری کرونا، دو قلیان سرا و چهار قهوه سرا در این شهرستان مهر و موم شد.

۶ قلیان سرا و قهوه سرا در تربت‌حیدریه مهر و موم شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سعیدی  اظهار داشت: این واحدهای صنفی بدون هماهنگی و کسب مجوز لازم همچنان فعال بودند که با نظر مراجع قضایی و با همکاری نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مهر و موم شدند.

وی با بیان این که بازرسان بهداشت محیط، برای تعطیل کردن فعالیت برخی صنوف، تذکرهای لازم را ارایه می‌دهند افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بازرسی مستمر از صنوف و اماکن عمومی در قالب برپایی گشت‌های مشترک با همکاری اتاق اصناف و نیروی انتظامی در دستور کار است.

رییس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از ممنوعیت فعالیت برخی از واحدهای صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در این شهرستان خبرداد و گفت: تمام آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه سراها و قلیان سراها  در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا کنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند.این بیماری تاکنون جان چهار هزار و ۵۸۵ تن را در کشورمان گرفته است.

همچنین تا کنون ۴۵ هزار و ۹۸۳ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته اند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان‌ها خدمات ارایه می‌دهد.

این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.