استاندار خراسان رضوی گفت: به صورت جدی مطالبه داریم حرم مطهر رضوی کماکان به جهت رعایت مسائل بهداشتی تا اطلاع ثانوی همینگونه با محدودیت ورود همراه باشد، همچنین بازگشایی مضجع شریف به صورت گام به گام خواهد بود.

مطالبه جدی ما محدودیت ورود به حرم مطهر رضوی تا اطلاع ثانوی است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان با بیان اینکه بسته شدن حرم رضوی به منظور مقابله با کرونا برای استان یک مسئله راهبردی محسوب می‌شود، اظهار کرد: از همان روز اول مطرح شدن ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در خراسان رضوی، در استان برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام اقدامات لازم در راستای مقابله با کرونا مفاهمه خوبی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم محدودیت در حرم مطهر رضوی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی مشهد شاهد یک فاجعه بود، تصریح کرد: در ادامه هم به صورت جدی مطالبه داریم حرم مطهر رضوی کماکان به جهت رعایت مسائل بهداشتی تا اطلاع ثانوی همینگونه با محدودیت ورود همراه باشد، همچنین بازگشایی مضجع شریف به صورت گام به گام خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی در خصوص شعار سال یعنی «جهش تولید»، گفت: تحقق جهش تولید با بروکراسی اداری و مشکلات موجود بر سر راه صدور مجوزها و فضای کسب و کار امکان‌پذیر نیست.

رزم‌حسینی افزود: در راستای جهش تولید باید یک صدا از خراسان رضوی بلند و این موضوع به صورت واقعی در استان عملیاتی شود که البته اراده آن هم در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برای اجرای سیاست‌های اقتصادی در خراسان رضوی پشت سر هم هستند، اگر می‌خواهیم جمهوری اسلامی و امنیت کشور پایدار باشد، باید معیشت و اقتصاد مردم درست شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از رسانه‌ها می‌خواهیم در نهضت کار و جهش تولید به مجموعه مدیریت استان کمک کنند، زیرا هر کسی در رسیدن به هدف مهم جهش تولید باید نقش خود را بازی کند.

رزم‌حسینی گفت: سیاست‌های استان در حوزه مقابله با کرونا مبتنی بر نظرات کارشناسی است و در این راستا علیرغم وضعیت قرمز به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال رسیدن به یک شیب نسبتا باثباتی هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی ضمن تشکر از همراهی رسانه‌های استانی در بحران‌های مختلف، عنوان کرد: حرکت توسعه استان با کمک رسانه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.