خادمیاران کتابخانه و موزه‌های رضوی با تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته حمایتی ارزاق در بین خانواده‌های کم برخوردار مشهد به صف رزمایش خدمت مومنانه پیوستند.

توزیع بیش از ۲۰۰ بسته حمایتی توسط خادمیاران کتابخانه و موزه‌های رضوی در مناطق کم برخوردار مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سید عباس مرجائی؛ مدیر امور خادمیاران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها، مراکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به وجود آوردن مشکلات معیشتی برای قشر ضعیف جامعه، جمعی از خادمیاران در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور در رزمایش «خدمت مومنانه»، به جمع آوری مبالغی برای خرید مایحتاج زندگی قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه اقدام کردند.
وی به شناسایی خانواده‌های کم بضاعت، بی سرپرست و زنان سرپرست خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح که با همیاری خادمیاران کتاب و موزه رضوی انجام شد، سبدهای حمایتی متشکل از ارزاق عمومی به همراه بسته‌های فرهنگی در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.
مرجائی با اشاره به تهیه بسته‌های حمایتی بر اساس تعداد اعضای خانواده‌های شناسایی شده، ارزش تقریبی هر بسته را بین ۲۵۰ تا ۳۸۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: بسته‌های معیشتی به همراه غذای گرم به تعداد اعضای هر خانوار، در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.