مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش‌های اخیر همچنان سه راه فرعی و هفت راه روستایی در این استان بر اثر وقوع سیلاب و آسیب‌های ناشی از آن مسدود است.

۱۰ راه فرعی و روستایی در خراسان رضوی بسته است

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری افزود: جاده‌های فرعی نقاب - سه راهی رامشین، نقاب - سه راهی انداده و دولت آباد به باخرز همچنان مسدود است.

وی ادامه داد: راه های روستایی دستوران - منیدر در شهرستان جغتای، مسیرهای دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و کبکان - خادمانلو - امام قلی در شهرستان درگز، عبدل آباد - همایی در نیشابور، جاده روستایی آبروان به صفی آباد شهرستان اسفراین در حوزه شهرستان خوشاب و مسیر روستایی جنت آباد به شهر جنگل در شهرستان رشتخوار به دلیل سیلاب و آبگرفتگی جاده های مذکور تا اطلاع بعدی بسته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با بیان این که در حال حاضر بارش باران در جاده های استان متوقف شده است گفت: هم اکنون وقوع مه گرفتگی در جاده تربت حیدریه - باغچه در محدوده گردنه خماری دید افقی رانندگان در این مسیر را کاهش داده است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.