منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: بیش از دو هفته است که مجلس یازدهم را به صورت مجازی تشکیل داده‌ایم تا درباره اولویت‌های کشور بحث کنیم.

تشکیل جلسات مجازی مجلس یازدهم برای بررسی اولویت‌های کشور

قدس آنلاین: زهره سادات لاجوردی با اشاره به اقدامات منتخبین مجلس یازدهم برای آماده سازی خود جهت ورود به این مجلس اظهار کرد: برخی اقدامات به صورت فردی انجام می‌شود مثل مرور قوانین، آئین‌نامه مجلس و اسناد بالادستی و اقداماتی هم به صورت جمعی دنبال می‌شود. حدود 15 یا 16 شب است که مجلسی مجازی با حضور متخبین مردم در مجلس یازدهم تشکیل دادیم و در رابطه با موضوعات مهم کشور و اولویت‌ها بحث می‌کنیم.

وی ادامه داد: از همه منتخبین مردم در مجلس یازدهم دعوت شده است تا در این جلسات شرکت کنند. این جلسات هر شب برگزار می‌شود که البته برخی منتخبین هر شب حضور دارند و برخی مرتب حاضر نیستند. در این جلسات از حضور روسای کمیسیون‌های فعلی مجلس و همچنین کارشناسان حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش جهش تولید استفاده می‌شود.

لاجوردی درباره رایزنی برای انتخاب رئیس یا هیات رئیسه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: شاید برخی رایزنی‌های خود را آغاز کرده‌اند، اما من اطلاع دقیقی ندارم. نظر شخصی من این است که نباید به این مسئله ورود زودهنگام داشته باشیم و باید در زمان خود آن به این موضوع ورود کنیم.

رئیس مجلس هم با نظر همه نمایندگان انتخاب می‌شود و بحث در این زمینه از الان کار درستی نیست.

لاجوردی در پایان یادآور شد: مجلس یازدهم مسلما مجلس یک دست‌تری است و از این جهت کار در این مجلس شاید راحت‌تر باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.