یزد - نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: فعالیت وسیع برای کمک به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه به محرومان نیازمند هماهنگی و انسجام تمامی نهادها و گروه‌های همسوی خدمت رسان است.

لزوم هماهنگی و انسجام همه نهادها برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری، در جلسه هماهنگی رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، اظهارداشت: فعالیت وسیع برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه به محرومان نیازمند هماهنگی و انسجام تمامی نهادها و گروه‌های همسو است.

وی با اشاره به اهمیت فراگیر شدن ارائه خدمات از طریق قرارگاه رزمایش کمک به نیازمندان، افزود: این رزمایش با مشارکت مردم و خیران به‌صورت محله محوری و مسجد محوری در مسیری مشخص نتایج مطلوبی در بردارد.

امام ‌جمعه یزد گفت : تشکیل قرارگاه رزمایش برای جلوگیری از توزیع مقطعی کمک‌ها و همچنین تداوم این حرکت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تأکید بر اهمیت ارائه راهکار مناسب برای پایداری تشکیلات قرارگاه رزمایش کمک به نیازمندان در طول سال، افزود: کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا باید به‌صورت آبرومندانه همراه با حفظ حیثیت و شخصیت افراد و خانواده آن‌ها باشد.

ناصری تصریح کرد: اگر سعی شود کمک‌ها به‌صورت بن کارت و یا واریز به‌حساب افراد نیازمند شناسایی‌شده واریز شود تا بتوانند اجناس موردنیاز خود را از طریق فروشگاه‌های مشخص‌شده در محلات که قیمت مناسب‌تری دارند خریداری کنند.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد نیز در این جلسه بر محوریت ۸۲ مرکز نیکوکاری استان یزد برای توزیع اقلام و کمک‌های اهدایی در بین خانوار شناسایی‌شده از سوی این نهاد تأکید کرد و افزود: حدود ۱۲ هزار خانوار که سرپرست آن‌ها به علت شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را ازدست‌داده‌اند شناسایی‌شده و در حال دریافت خدمات هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.