همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری در استان خبر داد.

فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل ‌و نقل جاده ای در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهندهمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان  با اشاره به اینکه این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است، افزود: از ابتدای خردادماه امسال فروش بلیط های مسافری به شکل حضوری در محل پایانه ها ممنوع می شود.

پناهنده ادامه داد: مسافران می توانند از تاریخ یاد شده برای خرید بلیط به پایگاه های اینترنتی مراجعه کنند و برنامه ریزی بهتری برای سفر داشته باشند.

وی گفت: مسافران باید قبل از حضور در پایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را به طور کامل بررسی و با تصمیم گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت های حمل و نقل و ارتقای سطح خدمات را از جمله مزایای این طرح برشمرد و یادآور شد: هم اکنون به شکل مستمر ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها و همچنین خودروهای سواری بین‌راهی انجام می شود.

پناهنده در ادامه با تأکید بر اینکه مسافران در اتوبوس‌ها باید فاصله را رعایت کنند و رانندگان نیز باید به اجرای این مهم توجه ویژه داشته باشند، ابراز داشت: شرکت‌های مسافربری موظف هستند بین مسافران، ماسک و دستکش توزیع کنند و بسته‌های تغذیه نیز به شکل استریل و دربسته در اختیار مسافران قرار بگیرد.

وی افزود: هم اکنون در استان همدان 300 دستگاه اتوبوس، 900 دستگاه مینی بوس و 650 دستگاه سواری کرایه زیر نظر این اداره کل مشغول  فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.