مدیر درمان بیمه تامین اجتماعی خراسان رضوی از اجرای طرح تحویل دارو به در منازل بیماران مزمن زیر پوشش تامین اجتماعی این استان در شرایط کرونایی خبر داد.

داروی بیماران مزمن تامین اجتماعی خراسان رضوی به منازلشان ارسال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمید داستانی افزود: این اقدام با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در مراکز درمانی به بیماران مزمن که بیشتر آنها سالمند هستند انجام شده است.
وی اضافه کرد: اکنون بیش از ۱۰۰ هزار بیمار مزمن  نظیر بیماران فشار خون بالا، دیابتی، مبتلا به برونشیت و قلبی و عروقی در تامین اجتماعی خراسان رضوی پرونده پزشکی دارند.
مدیر درمان بیمه تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: در قالب این طرح داروی مورد نیاز بیماران مزمن از طریق پرونده پزشکی آنها برای مدت دوماه تهیه و به صورت رایگان به در منازل آنها تحویل داده می شود تا نیازی به مراجعه  آنان به مراکز درمانی  از این بابت نباشد.
دکتر داستانی افزود: هم اکنون دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند که خدمات درمانی ارائه شده به آنان در قالب درمان مستقیم از طریق مراکز درمانی ملکی به صورت رایگان و  غیر مستقیم از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ارئه می شود.
تامین اجتماعی خراسان رضوی دارای ۱۹ بیمارستان و مرکز درمانی شامل ۳ بیمارستان در مشهد و تربت حیدریه، هفت پلی کلینیک و ۹ درمانگاه است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.