۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 700920

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از رونمایی سامانه بخشش ایرانیان با هدف هم‌افزایی خدمات نهادها و موسسات خیریه، جذب و توزیع عادلانه کمک‌ها خبر داد و گفت: تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان با مشارکت چهار هزار مرکز نیکوکاری به انجام خواهد رسید.

سامانه بخشش ایرانیان رونمایی می‌شود

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سید مرتضی بختیاری در همایش سراسری مدیران کمیته امداد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: در این ارتباط برنامه ریزی های لازم در قالب همدلی و کمک رسانی هر چه بیشتر به نیازمندان به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه تفاهم ‌نامه سامانه بخشش ایرانیان بین کمیته امداد با وزارت ارتباطات و فناوری به امضا رسیده، تصریح کرد: براساس این تفاهم‌ نامه، یکپارچه‌ سازی بانک‌های اطلاعاتی با هدف ارائه هر چه بیشتر خدمات به نیازمندان از مهم ترین اهداف آن به شمار می رود.

مشارکت مراکز اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان

رئیس کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه ارائه خدمات به نیازمندان از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است، گفت: ۳۱۳ مرکز اطعام مهدوی در قالب طبخ و توزیع غذای گرم به نیازمندان در ماه رمضان فعالیت خواهند داشت.

بختیاری تصریح کرد: در این خصوص کمیته امداد برای یاری رساندن به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و آماده مشارکت با همه نهادها، موسسات و دستگاه های یاری رسان به اقشارآسیب پذیر و نیازمند است.

راه‌اندازی سامانه سخا

رئیس کمیته امداد امام(ره) با بیان اینکه برای نخستین‌بار سامانه شفاف‌ سازی امور خیر و احسان (سخا) به صورت پایلوت در کمیته امداد خراسان رضوی راه‌اندازی شده است، گفت: این سامانه به زودی در سطح ملی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی به امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه، سامانه بخشش ایرانیان به زودی راه‌اندازی می‌شود تا با تجمیع و یکپارچه‌سازی بانک‌های اطلاعاتی، در راستای پویش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا عمل کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.