استاندار کرمان بیان کرد: استان کرمان تا روز شنبه آماده باش کامل است و مدیران و فرمانداران باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند و اگر ماموریت و یا مرخصی دارند، لغو می شود.

استان کرمان تا شنبه در آماده باش کامل است

قدس آنلاین: دکتر"محمدجواد فدائی" بعدازظهر امروز چهارشنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: براساس پیش بینی هواشناسی و گزارش های دریافتی، از عصر امروز، فردا و تا پایان هفته وضعیت استان و به ویژه جنوب استان کرمان قرمز اعلام شده است.

وی افزود: پیش بینی شده بارندگی از دفعه قبل(ابتدای فروردین ماه جاری که موجب وقوع سیل در زهکلوت و رودبار شد) در جنوب استان کرمان بیشتر است و این جلسه برای مرور اقدامات و انجام اقدامات لازم برگزار شده است.

فدائی با اشاره به اینکه فرمانداران سطح استان کرمان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در این جلسه حضور دارند، تصریح کرد: ابتدای ماه جاری ظرف ۱۰ ساعت ۱۴۴ میلیمتر بارندگی در کهنوج داشتیم و موجب بروز مشکل شد.

استاندار کرمان بیان کرد: بنا به اعلام هواشناسی، در سطح استان و به ویژه جنوب کرمان بارندگی هایی داریم که ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد، لذا اقاداماتی که لازم است، باید انجام شود و مسیل ها و مسیر رودخانه ها بررسی و تخلیه شود.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه بخش ها و روستاهایی که احتمالا دچار آسیب می شود، باید در این دو روزه تخلیه و در جای امن مستقر شوند و این کار حتما باید انجام شود گفت: لایروبی پل ها و مسیل ها باید در روزهای گذشته انجام می شد و اکنون باید کنترل شود که مسیل ها آزاد باشد تا موجب خسارت نشود.

فدائی تصریح کرد: بیشتر تاکید بر حفظ جان افراد در معرض خطر است و باید به جای امن منتقل شوند و ماشین آلات نیز در دسترس باشد تا در صورت نیاز استفاده شود.

استاندار کرمان بیان کرد: استان کرمان تا روز شنبه آماده باش کامل است و مدیران و فرمانداران باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند و اگر ماموریت و یا مرخصی دارند، لغو می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.