رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اجرای پویش «من هم یک حامی ام» و هدف گذاری برای جذب ۱۰۰ هزار حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین استان، گفت: از ابتدای اجرای این طرح در استان تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری ، ۲۰ هزار و ۲۲۷ مورد جذب جدید صورت گرفته است.

بیش از ۲۰ هزار حامی جدید به طرح اکرام ایتام خراسان رضوی پیوستند

به گزارش قدس آنلاین، حسن اسلامی با اعلام اینکه اجرای این طرح از ابتدای آبان ماه سال۹۸ با افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی و عموم مردم خراسان رضوی  برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت روبرو بوده است، افزود: اجرای این طرح در استان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری همچنان ادامه دارد.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست وادامه داد: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلا انجام نمی شود و نیکوکاران می توانند در این پویش با نام نویسی در سایت های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه EKRAM.EMDAD.IR اقدام کنند.

اسلامی اظهار کرد: مردم استان می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق خودپردازها، در عمل خداپسندانه کمک به کودکان نیازمند و مددجویان مشارکت و همکاری داشته باشند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه اکنون این نهاد جذب حامی برای حدود ۱۱ هزار یتیم و ۴۲ هزار فرزند محسنین را مدنظر دارد، اعلام کرد: همچنین در قالب اجرای این طرح هفت هزار و ۹۳۲ حامی غیرفعال، مجددا فعال شده و به حمایت خود از ایتام و فرزندان محسنین ادامه می دهند.

لازم خاطر نشان کرد: کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به حساب ایتام ومحسنین نیازمند واریز می شود و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می شود.

منبع: کمیته امداد خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.