معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با بیان اینکه اصناف بدون ثبت نام در سامانه سلامت اجازه فعالیت ندارند، گفت: در صورت فعالیت این صنوف از ادامه کار آنها جلوگیری خواهد شد.

اصناف بدون ثبت‌نام در سامانه سلامت اجازه فعالیت ندارند

به گزارش قدس آنلاین، الهام بهره‌مند  افزود: مدیران، متصدیان، مالکان و کارفرمایان به منظور شروع فعالیت با رعایت الزامات بهداشتی اعلام شده در راهنماهای گام دوم مبارزه با بیماری کرونا فقط تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مهلت دارند با ثبت نام در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir  و وارد کردن اطلاعات مربوط به واحد کاری نسبت به کسب مجوز فعالیت اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه تمام صنوف و صنایع کم‌خطر و پرخطر باید در این سامانه ثبت‌نام کنند،  اظهار داشت: واحدهای صنفی و صنعتی مجاز و کم خطر پس از ثبت‌نام در این سامانه و صدور مجوز، به شرط رعایت موارد بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت‌های صنوف پرخطر شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، مراکز بازی و تفریحی، گیم نت ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی،  سینماها و نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی تا اطلاع بعدی مجاز به بازگشایی و فعالیت نیستند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان‌ها خدمات ارایه می‌دهد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.