مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهدگفت: اجاره غرفه‌ها در ایستگاه‌های قطار شهری مطابق مصوبه حمایتی شورای اسلامی شهر تمدید شد.

تمدید اجاره غرفه‌ها در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد

وحید مبین مقدم، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد، اظهار کرد: با توجه به این‌که غرفه‌های قطار شهری توسط پیمانکار به متقاضیان واگذار شده است، براین‌اساس تمدید اجاره یا واگذاری غرفه‌ها به متقاضیان مطابق مصوبه شورای شهر در خصوص حمایت از آسیب‌دیده‌ها از ویروس کرونا خواهد بود.

وی افزود: در روز گذشته پیام‌هایی در شبکه‌های مجازی منتشر شد مبنی بر این‌که این شرکت در قبال اخذ ودیعه و همچنین وصول چک از غرفه‌داران در ایام تعطیلی برخلاف مصوبه حمایتی شورای اسلامی شهر و تاکید شهردار برحمایت از کسب وکارهای آسیب‌دیده از کرونا اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

مبین مقدم ادامه داد: طبق بررسی انجام شده مشخص شد که پیامک ارسالی، که از قبل در سامانه پیامکی پیمانکار تعریف شده بود، برای تعداد محدودی از غرفه‌داران به صورت سیستماتیک چندروز قبل از پایان قرارداد هر غرفه و مطابق روال معمول ارسال شده و الزام‌آور نبوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون غرفه‌دارانی که تمایل به تمدید قراداد دارند می‌توانند بدون پرداخت وجه‌الضمان نسبت به تمدید اقدام نمایند، بیان کرد: چک‌های برداشت شده از حساب غرفه‌داران نیز مربوط به مطالبات پیمانکار از آنها، در سررسید قبل از تعطیلی قطار شهری بوده که توسط بانک به صورت اتومات برداشته شده است. با پیگیری های انجام شده از سوی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، تمامی چک‌های ارسال شده به بانک و وجوه اخذ شده که سررسید آن در بازه زمانی تعطیلی قطار شهری باشند توسط پیمانکار به غرفه‌داران عودت یا به حساب بستانکاری آنان منظور می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از غرفه‌داران، دوشنبه ۲۵ فروردین ماه، جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت «یکتا پیشگامان مشهد»، پیمانکار غرفه‌ها و نمایندگان غرفه‌داران در محل شرکت بهره‌برداری قطارشهری برگزار و درخصوص نحوه تمدید قرادادها، وصول نشدن چک‌ها تا اطلاع ثانوی و اعمال تعدیل قراردادهای اجاره مطابق مصوبه حمایتی شورای اسلامی شهر مشهد تصمیم‌گیری شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.