استاندار خراسان رضوی گفت: احزاب استان از چپ و راست باید برای تحقق جهش تولید یکصدا باشند.

احزاب خراسان رضوی، در تحقق جهش تولید یکصدا باشند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در نشست مشترک با شورای مرکزی خانه احزاب استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در استان سعی کردیم همه دستگاه‌ها را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کنیم.
وی افزود: بلافاصله در همان روزهای نخست، نشست‌های تخصصی با پزشکان برگزار شد و بر اساس گزارش‌های این جلسات یک مفاهمه واقعی در مدیریت استان و افراد موثر در اداره استان ایجاد شد.
استاندار خراسان رضوی متذکر شد: وقتی به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم حرم مطهر رضوی تعطیل شد، همه شاهد همگرایی و وحدت مسئولان و ارکان تاثیرگذار در استان بودند.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به همراهی مردم، بخش سلامت کشور توانست از عهده اداره بیماری بربیاید، لذا در مجموع کشور در حوزه مدیریت ویروس کرونا خوب عمل کرد.
وی در همین رابطه اضافه کرد: موج اول شیوع بیماری را به لطف امام رضا (ع) در استان رد کردیم و در حال طی کردن یک شیب نسبتا ملایم و باثباتی هستیم. البته در صورت رعایت الزامات بهداشتی شرایط استان بهتر هم خواهد شد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان وجود ندارد، افزود: در این زمینه کمک های خوبی انجام شد و اقدامات خوبی صورت گرفت.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: دیروز هم که با مدیران رسانه‌های استان جلسه داشتیم، همه به اتفاق بر این عقیده بودند که حرم مطهر رضوی همچنان بسته بماند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال یعنی جهش تولید گفت: اگر در جنگ علیه بروکراسی اداری پیروز نشویم شعار سال یعنی جهش تولید در حد یک شعار باقی خواهد ماند، بر این اساس جهش تولید با آسان گیری بر سرمایه‌گذاران و سهولت صدور مجوزها برای تولیدکنندگان اتفاق خواهد افتاد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم زمان صدور مجوز برای واحدهای تولیدی را به کمتر از یک هفته برسانیم شاهد رشد سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود.
رزم‌حسینی ابراز کرد: احزاب خراسان رضوی از چپ و راست باید برای تحقق جهش تولید یکصدا باشند.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.