تلویزیون هوآوی vision X65 با نمایشگر 4K OLED و سرعت تجدید 120Hz معرفی شد.

هوآوی از تلویزیون جدید خود رونمایی کرد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، برند تجاری هوآوی Honor اولین تلویزیون هوشمند خود را با نام Honor Vision در اوت سال گذشته راه اندازی کرده بود، اکنون سازنده گوشی‌های هوشمند چینی یک تلویزیون جدید OLED با نام Huawei Vision Smart TV X65 را راه اندازی کرده است.

آخرین تلویزیون این برند همراه با مشخصات یک پرچمدار است، این دستگاه از نظر طراحی ، کاملاً شبیه تلویزیون Honor Vision است، در کنار X65 ، این شرکت همچنین نوع جدیدی از تلویزیون قبلی ویژن خود با نام Vision V55i را معرفی کرد. بیایید نگاهی به این تلویزیون هوشمند بیندازیم:

مشخصات تلویزیون Huawei Vision X65


تلویزیون هوشمند Huawei Vision Smart TV X65 یک صفحه نمایش 65 اینچی 4K OLED را با نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و این دستگاه روشنایی  HDR 1000 نیت را ارائه می‌دهد، تلویزیون هوشمند جدید هوآوی همچنین به دلیل وجود لبه های نازک نسبت به صفحه بدنه بالایی دارد و ضخامت آن 24.9 میلی متر است.

این نمایشگر همچنین برای محافظت از چشم و راحتی کاربران توسط شرکت آلمانی TUV Rheinland تأیید شده است و مانند تلویزیون Vison ، این دستگاه همچنین دارای یک دوربین پاپ آپ است که دارای سنسور فوق العاده گسترده ای 24 مگاپیکسلی واقع در مرکز فوقانی است، این دوربین با ردیابی حرکات انسانی ، از کنترل‌های حرکت هوای صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. این تراشه از برند HiSilicon Hi3559C با نام تجاری NPU ساخته شده است که قادر به محاسبه AI است و در قسمت صوتی ، X65 به 14 بلندگو مجهز به خروجی صدای 75W است.

در داخل این دستگاه ، تلویزیون ویژن X65 مجهز به چیپست هوآوی Honghu 898 است، گفته می‌شود این پردازنده کیفیت تصویر صفحه OLED را بهینه می‌کند، تلویزیون جدید هوآوی از رم های 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه پردازنده استفاده می کند و از نظر نرم افزاری ، Huawei Vision X65 سیستم عامل Harmony خود هوآوی را اجرا می کند.



اما تلویزیون هوشمند Vision V55i ، از صفحه نمایش LCD بهره می‌برد، این تلویزیون در دو نوع ذخیره سازی 4GB + 32GB و 4GB + 64GB ارائه می شود، این تلویزیون از یک پردازنده چهار هسته ای Honghu 818 بهره می برد که با قدرت 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است و این دستگاه هم از یک دوربین جلوی پاپ آپ 1080p برخوردار است.

قیمت و در دسترس بودن تلویزیون Huawei Vision X65

تلویزیون Huawei Vision X65 در حال حاضر فقط در چین و با محموله های جدید از 26 آوریل برای پیش سفارش در دسترس است و قیمت آن در حدود ~Rs 2,70,700 است، قیمت پایه V55i نیز حدود ~Rs 41,000 هزینه دارد در حالی که مدل رده بالاتر آن حدود ~Rs 43,300 قیمت داشته، این دستگاه از 30 آوریل به فروش می‌رسد و به زودی عرضه جهانی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.