بارش پراکنده و رگباری باران از عصر روز جمعه خراسان رضوی به ویژه نیمه جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

باران نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها به صورت کم حجم و رگباری طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه آینده به ویژه در نیمه جنوبی استان خراسان رضوی تداوم دارد.

زهرا مبشری افزود: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در استان خراسان رضوی طی روزهای آینده ادامه داد: روند افزایشی دمای هوا در استان که از دیروز آغاز شده تا روزهای میانی هفته آینده ادامه دارد به طوری که دمای هوا در مشهد طی این مدت به ۲۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دمای هوای امروز مشهد را ۱۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی کرد که نسبت به روز گذشته چهار درجه افزایش دارد و فردا جمعه به ۲۰ درجه می‌رسد.

مبشری افزود: کمینه دمای هوای امشب مشهد ۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و شنبه‌شب به ۹ درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هوای دو درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.