استاندار خراسان رضوی گفت: احزاب خراسان رضوی از چپ و راست باید برای تحقق جهش تولید یک‌صدا باشند.

احزاب خراسان رضوی، در تحقق جهش تولید یک‌صدا باشند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در نشست مشترک با شورای مرکزی خانه احزاب استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در استان سعی کردیم همه دستگاه‌ها را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کنیم.

وی افزود: بلافاصله در همان روزهای نخست، نشست‌های تخصصی با پزشکان برگزار و بر اساس گزارش‌های این جلسات یک مفاهمه واقعی در مدیریت استان و افراد موثر در اداره آن ایجاد شد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: وقتی به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم حرم مطهر رضوی تعطیل شد، همه شاهد همگرایی و وحدت مسئولان و ارکان تاثیرگذار در استان بودند.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به همراهی مردم، بخش سلامت کشور توانست از عهده اداره بیماری بربیاید، بنابراین در مجموع کشور در حوزه مدیریت ویروس کرونا خوب عمل کرد.

وی با بیان اینکه موج اول شیوع بیماری را به لطف امام رضا (ع) در استان رد کردیم، عنوان کرد: در حال طی کردن یک شیب نسبتا ملایم و باثباتی هستیم، البته در صورت رعایت الزامات بهداشتی شرایط استان بهتر هم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مشکل تامین ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در استان وجود ندارد، در این زمینه کمک‌های خوبی انجام شد و اقدامات خوبی صورت گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رزم‌حسینی تصریح کرد: دیروز هم که با مدیران رسانه‌های استان جلسه داشتیم، همه به اتفاق بر این عقیده بودند که حرم مطهر رضوی همچنان بسته بماند.

وی با اشاره به شعار سال یعنی جهش تولید، بیان کرد: اگر در جنگ علیه بروکراسی اداری پیروز نشویم، شعار سال یعنی جهش تولید در حد یک شعار باقی خواهد ماند، بر این اساس جهش تولید با آسان‌گیری بر سرمایه‌گذاران و سهولت صدور مجوزها برای تولیدکنندگان اتفاق خواهد افتاد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اگر بتوانیم زمان صدور مجوز برای واحدهای تولیدی را به کمتر از یک هفته برسانیم شاهد رشد سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود.

رزم‌حسینی گفت: احزاب خراسان رضوی از چپ و راست باید برای تحقق جهش تولید یک‌صدا باشند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.