خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صـدور بیانیه ای بیست و نهم فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی دلاورمردان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

ارتش با تکیه بر توان نظامی داخل در تمام عرصه ها قدرت خود را به رخ جهان کشیده است

به گزارش قدس آنلاین، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی آمده است:

متن بیانیه:

امام خامنه ای: ارتش، یک سرمایه و ذخیره و اندوخته برای این ملت است؛ امروز ارتش در چشم مردم عزیز است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر شهیدان گلگون کفن و مجاهدین نستوه و مومن و دلاورمردان سلحشور و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران که در تمامی میادین به فرموده مقتدایشان؛ باصلابت و شکوه مثال زدنی درخشیده وهمپای سایر نیروهای نظامی با وحدت، همدلی و همگرایی در دفاع از تمامیت ارضی و حفظ امنیت ایران عزیز افتخارات بیشماری را رقم زده است.

بیست و نهم فروردین؛ نقطه پرفروغ تقویم پرافتخار انقلابمان گردید تا یادمان نرود بصیرت و ولایتمداری ارتشی را که در کنار مردمی بودن؛ خداباوری را سرمشق هدف والای خود کرد و با گره خوردن با انقلاب اسلامی و انقلابیون نقشه شوم دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.

ارتش عزتمند جمهوری اسلامی بحمدالله امروز تحت فرامین مقام عظمای ولایت و با تکیه بر توان نظامی و دفاعی داخل در تمام عرصه ها قدرت بلامنازع خود را به رخ جهان کشیده و خواب را در چشم اربده کشان غاصب متخاصم در هوا و زمین دریا ربوده و این سیطره باشکوه و این صلابت عزتمند میسر نبوده مگر با مجاهدتهای لحظه به لحظه سربازان غیور امام خامنه در ارتش قهرمان.

مجاهدت و جانفشانی در جبهه مقاومت و دفاع از حریم قدسی آل ا... در عراق و شامات نمونه دیگری از اخلاص و ایثار ارتشیان غیرتمند است که با تقدیم شهدای عزیز گلگون کفن به ساحت قدسی اهل بیت علیهم السلام و حضرت زینب سلام ا... علیها مهر تأییدی بر ولایتمداری این عزیزان زده شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای گلگفون کفن ایران اسلامی و ارتش مقتدر؛ این روز را به تمامی ارتشیان قهرمان تبریک و تهنیت گفته؛ عزت، سربلندی و سعادت همگان را در سایه عنایات ویژه حضرت بقیت ا... الاعظم ارواحنا له الفدا مسئلت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.