مسئول هماهنگی رزمایش مدافعان وطن - یاوران سلامت پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: برای حمایت از اقشار مستضعف شهر مشهد روزانه تعداد هزار بسته اقلام معیشتی تهیه و در مناطق محروم شهر توزیع می‌شود.

توزیع هزار بسته اقلام معیشتی در مناطق محروم مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی ربیعی در رزمایش «مدافعان وطن، یاوران سلامت» که صبح امروز از سوی پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،  اظهار کرد: علیرغم اینکه هرساله در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد رژه این نیروها بودیم اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا، به جای رژه هرساله، رزمایش «مدافعان سلامت» انجام می‌شود. همچنین تیم پاکسازی خودروها در سه منطقه شهر مشهد اقدام به ضدعفونی سطوح و معابر خواهند کرد.

مسئول هماهنگی رزمایش مدافعان وطن - یاوران سلامت پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا نیز با هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد، نیروی هوایی ارتش آمادگی خود را اعلام کرد تا کادر پزشکی خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دهد و برای مبارزه با ویروس کرونا با این سازمان همکاری کند.

سرهنگ ربیعی همچنین گفت: کادر پزشکی ارتش پایش بیماران و غربالگری مردم را از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در دستور کار قرار داد. برای نمونه غربالگری‌های لازم در منطقه شهرک شیرین مشهد توسط کادر پزشکی ارتش انجام شده است.

وی تصریح کرد: کارگاه خیاطی که کار تولید و تعمیر لباس نظامی را بر عهده داشت، در زمان شیوع ویروس کرونا کار تولید ماسک را بر عهده گرفت که در این کارگاه روزانه ۲۲ نفر و به مدت هشت ساعت کار می‌کنند.

مسئول هماهنگی رزمایش مدافعان وطن - یاوران سلامت پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) افزود : افراد حاضر در کارگاه خیاطی همسران و خانواده نظامیان و نیروهای ارتش هستند. در این کارگاه روزانه پنج هزار ماسک تولید و در مناطق محروم شهر مشهد توزیع می‌شود.

سرهنگ ربیعی ابراز کرد: همچنین برای حمایت از اقشار مستضعف و کم بضاعت شهر مشهد روزانه تعداد هزار بسته اقلام معیشتی تهیه شده و در مناطق محروم توزیع می‌شود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.