قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انجام بیش از ۱۹ هزار خدمت روانشناختی در خصوص کرونا از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ تاکنون خبر داد.

انجام بیش از ۱۹هزار خدمت روانشناختی در خصوص کرونا

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید کاظم فرهمند قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به انجام بیش از ۱۹ هزار خدمت روانشناختی در خصوص کرونا، گفت: با در نظر گرفتن ضرورت پاسخگویی به نیاز عموم جامعه در زمینه اطلاع رسانی در حوزه‌های مختلف بیماری کرونا، جهت انجام خدمات روانشناختی تعداد ۱۲ کارشناس روانشناسی به مجموعه کارشناسان پاسخگویی سامانه ۴۰۳۰ از ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ اضافه شد.

او افزود: این سامانه از دو طریق نیازهای مخاطبین پاسخ می‌دهد، یک شیوه استفاده از پیام‌های صوتی است که تماس گیرنده بعد از برقراری تماس با سامانه ۴۰۳۰ می‌تواند با استفاده از کلید ۳ به لیستی از پیام‌های صوتی دست یابد که براساس نیاز خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه  علوم پزشکی مشهد ادامه داد: شیوه دیگر خدمت رسانی به مخاطبین از طریق سامانه این است که تماس گیرنده بعد از برقراری تماس با سامانه ۴۰۳۰ می‌تواند با استفاده از کلید ۸ به همکاران روانشناسی که به جهت ارائه راهنمایی و مشاوره روانشناختی در پشت خط هستند، متصل شوند و ضمن بیان سوالات یا مشکلات احتمالی خود از خدمات همکاران روانشناس بهره‌مند شوند.

فرهمند با تاکید بر اینکه کارشناسان روانشناس برای ارائه این نوع از خدمت آموزش دیده اند و آمادگی لازم را برای ارائه راهنمایی و مشاوره‌های کوتاه تلفنی در حوزه سلامت روان دارند، بیان کرد: همکاران سامانه همه روزه ازساعت ۸ لغایت ۲۴ آماده پاسخگویی به شهروندان می‌باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.