رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور دستور داد دلایل عدم اجرای قوانین مربوط به حقوق پرستاران را گزارش کند.

دستور رئیس قوه قضائیه برای بررسی دلایل عدم اجرای قوانین مربوط به پرستاران

قدس آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، در دیدار با اعضای شورای عالی نظام پرستاری، گفت: اقتضای اجرای عدالت در نظام سلامت این است که سهم جامعه پرستاری در خدمات پزشکی مشخص و اعطا شود.

وی افزود: تعارض منافع از موانع عدالت در نظام سلامت است که باید رفع شود.

رئیسی تصریح کرد: سازمان بازرسی برای بررسی علت عدم اجرای برخی از قوانین مصوب در حوزه پرستاری ظرف ۴ ماه و اقدام برای رفع موانع اجرای قانون مأموریت دارد.

وی ادامه داد: گزارش تعدیات به حقوق پرستاران را بدهید تا دیوان عدالت اداری برای صدور رأی قانونی برای احقاق حقوق تضییع شده پرستاران اقدام فوری کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    آقای رئیسی ممنون اما شما به جای اینکه به فکر پرستارانی باشید که بیشترین دریافتی رو در میان پست کارشناسی دارند به فکر کارمندان ارگان خودتون باشید. برادران گرامی حقوق معلمان مطابق حکم کارگزینی برابر با من کارمند دادگستری با شرایط یکسان از نظر مدرک و پست و سابقه کاری هست. با این تفاوت که معلمان نصف سال تعطیلن و تنش و مسولیت کاری کار دادگستری رو ندارن. ما با جان و مال و آبروی مردم طرف هستیم و عدالت جامعه رو دنبال میکنیم اما دریغ از کمترین توجهی. ما کافیه یک نقطه رو بالا و پایین کنیم تا کل حق مردم تضییع بشه و خودمون بازخواست بشیم. بگذریم که جان ما هم در معرض خطر از طرف اراذل و اوباش است. به خدا هیچ دریافتی و مزایای خاصی جز همون حقوق نداریم!