فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد از آغاز رزمایش کمک های مومنانه و همدلی با توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

آغاز رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

مجید نوری

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ابولفضل فتوحی در حاشیه مراسم بسته بندی مواد غذایی که در غالب طرح کمک های مومنانه در مسجد قائم روستای مزده از توابع شهرستان خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی روز نیمه شعبان با هدف به صحنه آوردن کمک‌های مردمی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا، رزمایش سراسری «کمک مومنانه» توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیرین، معتمدین شهر و روستا همزمان با میلاد خجسته و نورانی امام زمان (عج) آغاز شده است.
وی افزود: در همین زمینه ۳۵۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰ میلیون تومان توسط فرمانده پایگاه بسیج، روحانی روستا، خیرین روستا، دهیاری و شورای اسلامی روستای مزده بین نیازمندان این روستا توزیع شد.
فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد با بیان اینکه تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان بیش از هزار بسته مواد غذایی از محل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) حسینیه حسینی خلیل آباد بین نیازمندان توزیع خواهد شد افزود: در آستانه ماه پرفضیلت رمضان، ماه انفاق و کمک به مستمندان از تمامی خیرین و نهادهای مردم نهاد خواستاریم که پایگاه‌های بسیج را در این امر خداپسندانه یاری دهند.
فتوحی با بیان اینکه با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه هستیم تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند، عنوان کرد: تمام پایگاه‌های بسیج خلیل آباد در این زمینه فعال شده‌اند.
همچنین فرماندار خلیل آباد ضمن قدر دانی از جامعه پزشکی کشور در مبارزه با ویروس کرونا گفت: مردم همیشه صحنه شهرستان خلیل آباد بلافاصله بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در غالب طرح کمک های مومنانه پویش های مردمی خوبی را در سطح شهرستان با محوریت سپاه ناحیه خلیل آباد تشکیل دادند.
ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه در شهر خلیل آباد و کندر و روستاهای تابعه اقدامات خوبی توسط پویش مردمی جهت ضد عفونی کردن معابر شهری و روستایی انجام شده است افزود: پیش بینی می شود تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان و همچنین در نیمه ماه رمضان و همزمان با میلاد امام حسن (ع) و شب های احیاء پک های مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شود.
بخشدار مرکزی خلیل آباد هم در همین رابطه به خبرنگار ما اظهار کرد: مردم بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد لبیک محکمی به فرمان رهبری گفتند و در تمامی روستاها کمیته های خیرین فعال شده است. ریحانه شریعتی با بیان اینکه تا کنون به ارزش ۸۰ میلیون تومان توسط خیرین بسته های مواد غذایی بین نیازمندان سطح روستاها توزیع شده است افزود: تا قبل از ماه مبارک رمضان بسته های غذایی دیگری هم به ارزش ۵۰ میلیون تومان که توسط خیرین جمع آوری شده است بین نیازمندان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه در کنار پک های غذایی مواد ضد عفونی و بهداشتی در اختیار این خانواده ها قرار می گیرد بیان کرد: بیش از ۲ هزار خانوار روستایی بخش مرکزی خلیل آباد از طرح کمک های مومنانه بهره مند خواهند شد.
همچنین حجت السلام یعقوبی امام جماعت مسجد حضرت قائم روستای مزده بخش مرکزی خلیل آباد گفت: در راستای دستورات مقام معظم رهبری که تاکید داشتند نسبت به مستمندان و نیازمندان جدیت کامل داشته باشیم، در کمک مومنانه به نیازمندان در سطح روستای مزده از چندین روز پیش به کمک خیرین و اهالی روستا مبلغ ۳۰ میلیون تومان در غالب ۳۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
وی افزود: در سه مرحله این طرح در قبل ماه رمضان و شب میلاد امام حسن (ع) و در ایام شب های احیاء اجرا می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.