۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 701071

دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودن، افتخاری بزرگ است. من تعهد بالایی به ۸۰ میلیون ایرانی که از تیم ملی‌شان حمایت می‌کنند، دارم. آماده این پروژه هستم و با عزمی راسخ بی‌صبرانه منتظر شروع این چالش هستم.‌

اسکوچیچ به مردم ایران قول صعود به جام جهانی داد

به گزارش قدس آنلاین این سرمربی کروات درباره اولین تجربه‌ سرمربیگری خود در رده ملی اظهار داشت: بر خلاف سرمربیگری در یک تیم باشگاهی، کار با تیم ملی به شما این امکان را می‌دهد تا از استخری بزرگ بازیکنان مدنظرتان را انتخاب کنید تا فلسفه کاری خود را به آنها القا کنید، اگرچه نکته منفی این است که شما برای اجرای ایده‌های خود همیشه زمان محدودی دارید.

اسکوچیچ درباره اینکه چه برنامه‌ای برای بازگرداندن تیم ملی به مسیر درستش دارد، خاطرنشان کرد: ما به زودی تجزیه و تحلیل مفصلی از تیم خود و حریفان‌مان انجام خواهیم داد. همچنین به دنبال بازیکنان جدیدی خواهیم بود که ممکن است به تیم ملی بپیوندند. من ایده واضح و روشنی دارم از اینکه چه چیزی برای بهبود عملکرد تیم ملی لازم است.

وی همچنین درباره خطر حذف زودهنگام که تیم ملی را تهدید می‌کند، تأکید کرد: جایگاه کنونی ما بد است، اما هنوز ناامید نشده‌ایم. از چهار بازی باقیمانده ما سه بازی در خانه خواهیم داشت که در آنجا حمایت زیادی از جانب هواداران‌مان خواهیم دید. من همچنین معتقدم که ما یک گروه از بازیکنان باکیفیت داریم و به همین دلیل خوشبین هستم.

اسکوچیچ ۵۱ ساله که دو رقیب بعدی تیمش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، تیم‌های هنگ‌کنگ و کامبوج خواهد بود، در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما باید حرفه‌ای باشیم و به تمامی تیم‌ها احترام بگذاریم از جمله هنگ‌کنگ و کامبوج. به مردم ایران قول می‌دهیم که ما به جام جهانی صعود خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای عملی کردن این قول به کار خواهیم بست.

تیم ملی فوتبال ایران که سابقه پنج حضور در مسابقات جام جهانی را دارد، در دوره اخیر این رقابت‌ها با سرمربیگری کارلوس کی‌روش در این رقابت‌ها شرکت کرد و اولین بار بود که تیم ملی موفق می‌شد برای دو دوره متوالی به این رقابت‌ها راه یابد.

ایران در بازی‌های بعدی خود به ترتیب به مصاف هنگ‌کنگ (در خانه)، کامبوج (خارج از خانه)، بحرین (در خانه) و عراق (در خانه) خواهد رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید صدریان ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    بسمه تعالی با سلام صحبتهای فرمانده عزیز امید بخش است اما باید این را درنظر داشت که فرمانده اسکوچیچ میراث کیروش کبیررا به ارث برده باید قبول کرد که لیگ برتر تکلیفش تعیین نشده اگر پرسپولیس و استقلال راست می گویند سعی کنند همانند یونایتد و سی تی ها هوادار داشته باشند همانطور که یکی از واقعا ستاره های ملبورن را درکادر اورده اند انشاالله علی برکت اله