مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی گفت: در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای مشارکت فعال در رزمایش «خدمت مؤمنانه»، آستان قدس رضوی تهیه و توزیع 100 هزار بسته افطاری را ویژه ماه مبارک رمضان را برای اقشار بی‌بضاعت حاشیه‌ شهر مشهد در دستور کار خود قرار داده است.

توزیع 100 هزار بسته افطاری بین اقشار کم بضاعت مشهد در ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین،  امین بهنام با بیان نحوه اجرای این طرح اظهار کرد: 100 هزار بسته افطاری برای استفاده خانواده‌های کم برخوردار حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه هر سبد برای مصرف یک هفته هر خانوار دیده شده، ادامه داد: این بسته‌ها شامل اقلامی چون شیر پاستوریزه، خرما، پنیر، حلوا ارده و نشاسته برای استفاده در وعده افطار خانواده‌های تحت پوشش طرح است.
به گفته بهنام، مراحل تهیه و تأمین مواد غذایی از 27 فروردین ماه آغاز شده و پس از آماده‌سازی بسته‌ها تا آستانه ماه مبارک رمضان توسط کانون‌های خادمیاری محله‌ای توزیع می‌شود.
یادآور می‌شود، آستان قدس رضوی در طرح حمایتی دیگری ویژه ماه مبارک رمضان، آماده‌سازی 50 هزار بسته مواد غذایی را برای مصرف در وعده سحری نیازمندان مشهدی در دست اقدام دارد. پیش از این نیز در دو طرح مناسبتی توسط این مجموعه، 50 هزار بسته کمک‌معیشتی شامل مواد غذایی و لوازم بهداشتی در میان خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر توزیع شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.