۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 701100

یک سایت انگلیسی شرط مالی باشگاه زنیت روسیه برای سردار آزمون را بالا دانست و اعلام کرد تیم لیورپول توان مالی بالاتری برای جذب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دارد.

شاید وستهام پول خرید سردار را نداشته باشد

قدس آنلاین: سایت انگلیسی «hammers» که اخبار مربوط به باشگاه وستهام را پوشش می دهد به خبر روز گذشته سایت «ناپولی آره‌نا» ایتالیا مبنی بر پیشنهاد باشگاه های وستهام و لسترسیتی انگلیس به سردار آزمون پرداخت و نوشت:

«طبق اعلام سایت ناپولی آره نا، باشگاه وستهام علاقه مند است با مهاجم تیم زنیت سنت پترزبورگ قرارداد امضا کند. این بازیکن ایرانی با لیونل مسی مقایسه شده و از سال ۲۰۱۶ مورد علاقه یورگن کلوب سرمربی لیورپول بوده است. این بازیکن ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۹ و با مبلغ ۱۲ میلیون یورو به غول روسیه (تیم زنیت) پیوست. دیوید مویس سرمربی وستهام علاقه دارد خط هجومی تیمش را در نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «این بازیکن ۲۵ ساله در ۱۴ ماه گذشته برای تیم زنیت در فرم خوبی قرار داشته است. او در ۴۵ بازی موفق شد ۲۶ گل بزند و ۱۰ پاس گل بدهد. آزمون در بازی هوایی بسیار قدرتمند است. او همچنین به صورت غیر قابل باوری بازیکن ماهری است. به نظر می رسد این بازیکن ۲۵ ساله برای لیگ برتر انگلیس ساخته شده است.

با این حال ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. آره‌نا ناپولی عنوان می کند که تیم زنیت ۳۵ میلیون یورو روی آزمون قیمت گذاشته است (۳۰ میلیون پوند) و این ممکن است برای تیم وستهام باتوجه به مشکلات مالی ناشی از بهداشت جهانی مسئله ساز شود. شاید لیورپول مجددا به سمت این بازیکن برود؟ مشخصا آنها توان بیشتری برای پرداخت ۳۰ میلیون پوند دارند. چکش ها (لقب تیم وستهام) کار خود را قطع کرده اند ولی اگر آنها هرگونه شانسی برای امضای قرارداد با آزمون دارند، باید این کار را انجام بدهند. بازیکن تیم ملی ایران می تواند یک موفقیت واقعی در استادیوم لندن باشد.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.