پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا گفت: ماندن در خانه و تمرین با بطری آب معدنی هرگز مثل استارت در تمرینات تیمی نمی شود.

مدیری که نتواند با اسم بزرگترین باشگاه ایران درآمدزایی کند، چرا می‌آید؟

قدس آنلاین: مجتبی محرمی در گفت وگو با خبرنگار مهر، درباره تمرینات انفرادی بازیکنان در روزهای تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل بیماری کرونا گفت: هرگز نمی‌توان تمرین در خانه با بطری آب معدنی را همچون تمرینات گروهی تصور کرد. قطعاً شرایط بدنی بازیکن در حال حاضر به شدت تحلیل رفته است.

وی افزود: تمرین در خانه برای هر فردی که ورزش حرفه‌ای هم نکرده است نشاط می‌آورد. بازیکن حرفه‌ای هم الان چاه‌ای جز تحمل شرایط ندارد. نباید وضعیت فعلی را دستکم گرفت و با جان خودمان بازی کنیم. به هر حال چیزی عزیزتر از جان آدمی وجود ندارد. فوتبال هم دوباره برگزار می‌شود اما مهم این است که سلامتی وجود داشته باشد.

محرمی یادآور شد: تمرین در خانه مثل یک مرهم برای ورزشکاران حرفه‌ای است. مربیان تیم‌های فوتبال باید پس از شروع دوباره تمرینات، برنامه ویژه ای را برای ارتقای شرایط جسمانی آنها در نظر گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکلات مدیریتی پرسپولیس و نداشتن مدیرعامل تصریح کرد: تأثیر آقایان در عملکرد فنی پرسپولیس چه بوده است؟ شما می‌بینید که بطور مداوم تغییر می‌کنند اما اندازه یک کوه بدهی بالا می‌آید.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیر ورزشی باید سر کار بیاید تا درد این رشته را بفهمد. وقتی کسی پاسخگو نباشد همین اتفاقات باز هم تکرار می‌شود. تا به حال کدام مدیر را خواسته اند که از کارنامه اش دفاع کند؟ چرا آنها بعد از ترک پرسپولیس، سوالات را بی پاسخ می‌گذارند؟

محرمی تاکید کرد: مدیری که نتواند با اسم بزرگترین باشگاه ایران و حتی آسیا درآمدزایی کند چرا می‌آید تا کار را خراب‌تر کند. در این سال‌ها مشخص شد که مشکل قدیمی و همیشگی پرسپولیس، بحث مدیریت بوده است که کسی به آن توجه نمی‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.