استاندار خراسان رضوی گفت: امروز در استان به لطف امنیت پایدار، برای تعالی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همدلی و هم‌افزایی وجود دارد.

هم‌افزایی همه ارکان در خراسان‌رضوی برای تعالی اقتصادی در سایه امنیت پایدار/ فاصله‌گذاری اجتماعی و مراقبت‌های ویژه همچنان رعایت شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در مراسم رژه «یاوران سلامت» که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره فرماندهان عالی مقام نیروهای مسلح، امیر سپهبد شهید قرنی رئیس وقت ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو انقلاب، امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی مجاهد راستین در دوران دفاع مقدس و سردار سرباز وطن سپهبد شهید قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.
وی افزود: درود خدا بر شهیدان بزرگواری که در راه اعتلای انقلاب و جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند، درود بر مردم شریف استان خراسان‌رضوی که همواره وفاداری خود  را به راه راستین انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری را نشان داده‌اند.
استاندار خراسان‌رضوی در ادامه ضمن گرامیداشت سلحشوری‌های نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از امتیازات برجسته ارتش ایران در مقایسه با ارتش‌ سایر کشورهای دنیا مردمی بودن این ارتش است.
وی افزود: اگر امروز می‌بینیم که همه نیروهای مسلح از جمله دلاورمردان ارتش در میدان جنگ با کرونا حضور پیدا می‌کنند، به دلیل مردمی بودن آن‌هاست.
استاندار خراسان رضوی مکتبی بودن را یکی دیگر از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ارتش ایران دارای خط مشی است و آن چیزی جز مکتب اسلام و مکتب قرآن نیست.
رزم‌حسینی فرماندهی کل قوا را یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز و تاریخی نیروهای مسلح کشور برشمرد و افزود: فرماندهی کل قوا در خود ویژگی مرجع بودن و ولی فقیه بودن را نیز به همراه دارد لذا نیروهای مسلح ما امروز تحت فرمان شخصیتی وارسته، فرزانه، عالم، متقی و یک فقیه عالی مقام قرار دارند.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که اگر امروز هر کسی، در هر مکانی از قلمرو این سرزمین دفاع می کند، صفت مجاهدت را بدست می آورد؛ مجاهدی که فقط به خاطر خدا خدمت می کند.
استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود امنیت پایدار در استان تصریح کرد: امروز در استان خراسان رضوی همدلی و هم افزایی برای تعالی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی وجود دارد.
رزم‌حسینی با اشاره به موضوع بحران کرونا اظهار کرد: به لطف خدا و یاری امام هشتم(ع) در جنگ با کرونا در وضعیت قابل قبولی قرار داریم اما هنوز باید فاصله گذاری اجتماعی و مراقبت های ویژه در خراسان رضوی رعایت شود.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.