فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:بازگشایی برخی اصناف از فردا شامل بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید نمی شود و این مکانها کما فی السابق تعطیل خواهد بود.

بازار تهران و پاساژهای مسقف خرید همچنان تعطیل خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین علیرضا زالی،فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت:در ۲۴ گذشته ۳۵۵ مورد جدید در بخش عادی بیمارستانها و ۸۵ مورد نیز از بیماران در بخش ویژه بستری شدند؛ضمن اینکه ۵۵۲ نفر نیز در مجموع از بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه های الوم پزشکی ترخیص شدند.

وی ادامه داد:از افرادی که ترخیص شده اند و کمتر از دو هفته از زمان بستری آنها در بیمارستان گذشته است، خواهش می کنم مطلفا در محیط های اجتماعی حضور پیدا نکنند؛چراکه کماکان نافل بوده و می توانند اطرافیان خود را مبتلا کنند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت:از تیم پزشکی درخواست کرده ایم تا به کسانی که ترخیص شده و کارمند هستند یا در محیط های اجتماعی کار می کنند مدت دو هفته مرخصی داده شود.

زالی با اشاره به راه اندازی برخی صنوف کم خطر از فردا،خاطرنشان کرد:بازار تهران و پاساژهای مسقف خرید کما فی السابق تعطیل خواهد بود و شروع به کار سایر اصناف مشمول آنها نخواهد شد.

وی تصریح کرد: وسائل حمل و نقل عمومی بیشترین میزان امکان سرایت را دارد و ما نیز نگران این سرایت از این طریق هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.