۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
کد خبر: 701170

معاون دفتر رئیس‌جمهوری گزارشی از اقداماتی که حسن روحانی طی امروز انجام داد ارائه کرد.

روحانی روز جمعه خود را چگونه گذراند؟

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«معمولا رئیس‌جمهور، جمعه‌ها را به پیگیری امور از طریق گفت‌وگو با وزرا اختصاص می‌دهد؛ امروز هم ‎روحانی با وزرای نفت، بهداشت و اقتصاد گفت‌وگوهای جداگانه داشت. در این مکالمات از تولید فراورده‌های نقتی تا وضعیت ‎کرونا و واگذاری‌ها در بازار ‎بورس، مورد بررسی قرار گرفت.

‌‎روحانی در گفت‌وگو با دکتر نمکی دستور داد ضمن ارائه ارزیابی دقیق از موارد مثبت و منفیِ بازگشایی کسب وکارهای کم‌خطر در جلسات ستاد ملی ‎کرونا، با هماهنگی وزارت کشور پاسخ دهند آیا استان‌های دارای وضعیت با ثبات درمقابله با کرونا، می‌توانند در ‎رمضان، مراسم عبادی داشته باشند یا خیر؟

‌‎روحانی در گفتگو با وزیر اقتصاد با تقدیر از مسؤولین بورس برای عرضه سهام  شستا دستور داد تا با رفع موانع، عرضه سهام شرکت‌های بزرگ تداوم یابد و ‎بورس به عنوان بازاری قابل اعتماد به مردم معرفی گردد تا از هدر رفت سرمایه در بازارهای غیرمولد جلوگیری شود.

‏امروز روز ‎ارتش بود و رییس‌جمهور افزون بر گفت‌وگوهایش با وزرا، در تماس با سرلشکر موسوی، روز ارتش را تبریک گفت و همچنین در گفتگو با سرلشگر باقری از تلاش نیروهای مسلح، به عنوان مدافعان وطن و یاوران سلامت قدردانی کرد.»

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.