گیلان - رییس پارک علم و فناوری گیلان گفت : با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در گیلان افزایش خواهند یافت گفت: جهش تولید با حمایت و توجه به تولیدات داخلی مهیا می شود.

«جهش تولید » با حمایت از ایده های نوین مهیا می شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ،علی باستی  با بیان اینکه پارک و علم فناوری از ایده‌های جدید حمایت می‌کند تا تبدیل به اشتغال و کسب درآمد شود گفت: از شرکت‌هایی که دارای ایده‌های درآمدزا باشند، حمایت‌های ویژه صورت می‌گیرد.

باستی به مراکز رشد اشاره و اذعان کرد: در حال حاضر ۱۱ مرکز رشد در گیلان در شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، انزلی، رودبار و آستانه اشرفیه فعالیت می‌کنند که استقرار فیزیکی شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک به نوعی حمایت از این ایده‌ها بوده و از امتیازات ویژه‌ای برخورددار می‌شوند.

وی به شعار سال "جهش تولید" اشاره و تصریح کرد: توجه به کالای ایرانی و گسترش شرکت‌های دانش بنیان تحقق شعار سال را مهیا می‌کند.

باستی به افزایش کارآیی شرکت‌های دانش‌بنیان در این سال اشاره و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شهرک علمی و تحقیقاتی در زمینی به مساحت هشت هکتار و استقرار شرکت‌های دانش بنیان در این شهرک یکی از اقدامات موثری بود که اواخر سال گذشته فاز نخست این شهرک در گیلان افتتاح شد.

باستی با بیان اینکه ایران دارای ۲۰۰ دانشمند و محقق برتر بوده که خوشبختانه تعدادی از این دانشمندان گیلانی هستند خاطرنشان کرد: ایران بیش از سه میلیون دانشجو دارد که ۴۰ درصد در تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.